Fw: Fw: Fwd: FW: אח קטן

יום שבת, 17 באוקטובר 2009


הבת (הבתולה) של השכנים שלנו מקומה 7 התחתנה אבל הזוג הצעיר לא יכול להרשות לעצמם את ירח הדבש, כך שהם בילו את ליל-הכלולות בדירה של אמא ואבא בלילה הראשון שלהם ביחד.


בשעות הבוקר, שי, האח הקטן של חנה הכלה, בא לאכול את ארוחת הבוקר ..


כמו שהוא הולך מחוץ לדלת ללכת לבית הספר, הוא שואל את אמא אם הזוג הצעיר עדיין בחדרם.
התשובה היא, 'כן'.
שי הקטן שואל,' האם את יודעת מה אני חושב? "
אמא שלו משיבה, 'אני לא רוצה לשמוע מה אתה חושב! פשוט לך לבית הספר '.


שי בא הביתה לארוחת צהריים ומבקש את אמא,' האם הם למעלה עדיין? "
התשובה היא, 'כן'
שי אומר,' את יודעת מה אני חושב? "
אמא שלו משיבה, 'לא משנה מה אתה חושב! אכול את ארוחת הצהריים ולך בחזרה לבית הספר ... '


אחרי בית הספר, שי בא הביתה ומבקש שוב,' האם חנה וגיא למעלה עדיין? "
אמא שלו אומרת 'כן'
הוא שואל, 'האם את יודעת מה אני חושב? "
אמא משיבה לו, 'בסדר, עכשיו תגיד לי מה אתה חושב? "
הוא אומר: "אתמול בלילה גיא הגיע לחדר שלי לבקש ווזלין ואני חושב ..... שנתתי לו את הדבק מגע למטוס שאני בונה.